26 Aralık 2025 Cuma



15:13   ANAMUR’DA ŞIVLILIK GELENEĞI MINIKLERLE YAŞATıLDı   15:10   ÖĞRENCININ VURDUĞU OKUL MÜDÜRÜ SERVISE ALıNDı, BAKAN TEKIN’LE GÖRÜŞTÜ   15:03   BAŞKAN BOLTAÇ: "EĞITIMDE FıRSAT EŞITLIĞI ÖNCELIĞIMIZ"   14:45   MERSIN BÜYÜKŞEHIR BELEDIYESI, VATANDAŞ MEMNUNIYETINI ’TS ISO 10002 BELGESI’ ILE TAÇLANDıRDı   13:20   MERSIN’DE OTOYOLLARDA TRAFIK DENETIMLERI ARALıKSıZ SÜRÜYOR   13:17   GÜNEY GAZETESI BASıNDA YARıM ASRı GERIDE BıRAKTı   12:17   BOZYAZı’DA ’KADıNA YÖNELIK ŞIDDET VE BAĞıMLıLıKLA MÜCADELE’ TOPLANTıSı   12:09   UÇAN SÜPÜRGE ULUSLARARASı KADıN FILMLERI FESTIVALI 2. KEZ MERSIN’DE DÜZENLENDI   11:37   MERSIN’DE MINIBÜS YANGıNı   11:32   ÜCRETSIZ BASKETBOL KURSLARı ÇOCUKLARA HEM SPOR HEM GELECEK SUNUYOR   11:14   KUAFÖR AYAĞA GELDI, VATANDAŞ RAHATLADı   10:05   MERSIN’DE GÜNÜBIRLIK EV VE EĞLENCE MEKÂNLARıNA DENETIM: 4 MILYON 472 BIN TL CEZA KESILDI   10:00   MERSIN’DE RUM ORTODOKS KILISESI’NDE NOEL AYINI DÜZENLENDI   17:07   MTSO BAŞKANı ÇAKıR’DAN GENÇLERE HAYAT DERSI: "KENDI GÜCÜNÜZE INANıN"   17:02   BOZYAZı’DA MUHTARLARLA ISTIŞARE TOPLANTıSı   16:29   TOROSLAR CUMHURİYET ALANI YILBAŞI PAZARIYLA ŞENLENDİ   16:26   EKMEN: SAYIŞTAY KARARLARI KAMUYA AÇIK OLMALI   16:24   MEP MERSİN’DEN ASGARİ ÜCRETE SERT TEPKİ: “BU ÜCRET AÇLIK DAYATMASIDIR”   16:20   MÜSİAD MERSİN İLE SUDAN ARASINDA TİCARİ İŞBİRLİĞİ   16:14   AŞIK MAHSUNİ ŞERİF SİLİFKE’DE  
 
 
 
 
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN TEKSİN PERSONELLERİ EĞİTİMDEN BAŞARIYLA GEÇTİ
   

Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin Teksin Mersin İletişim Koordinasyon ve Analiz Merkezi’ne 12 yeni personel katıldı. Vatandaşların başvuru, talep ve şikayetlerinin karşılandığı çağrı merkezinde göreve başlayacak personele İnsan Kaynakları Dairesi tarafından eğitimler verildi. Eğitimin en önemli kısımlarından biri stres ve öfke kontrolü eğitimi oldu.

 

Tarih : 11 Eylül 2021 Cumartesi 13:58

Eğitim kapsamında, iç eğitmen Erhan Can, Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin görev ve sorumlulukları ile faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Daire başkanlıkları bazında çağrı merkezine gelen talep ve önerileri içeren bir sunum gerçekleştiren Erhan Can, diksiyon ve hitabet, telefonda problem çözme ve ikna yöntemleri, telefonda iletişim-iletişim engelleri ve çatışmaları, telefonda tutum ve davranışların önemi, telefonda zor insan ve zor davranışlarla baş etme yöntemleri konularında bilgilendirmeler yaptı.

İç eğitmen Selim Sazan da çağrı merkezine en yoğun talep gelen daireler arasında yer alan Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi’nin görev ve sorumlulukları ile faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Sazan, çağrı merkezi personelinin sıklıkla karşılaştığı talep ve şikayetler hakkında bilgilendirmeler de yaptı.

Eğitimin en önemli kısımlarından biri de stres ve öfke kontrolü eğitimi oldu. Bu bölümde Psikolog Furkan Eker, 'stres ve öfke kontrolü ile motivasyon ve telefonda etkili iletişim teknikleri eğitimi verdi.

MESKİ’de iç eğitmen olarak görev yapan Bütçe Muhasebe ve Ön Mali Kontrol Şube Müdürü Deniz Çingisiz, eğitimin MESKİ ile ilgili noktasında bilgi verdi. MESKİ Genel Müdürlüğü’nün görev, sorumluluklar ve faaliyetleri ile daire başkanlıklarının görev ve faaliyetlerinin yanı sıra çağrı merkezine MESKİ ile ilgili gelen talep ve şikayetlere yönelik bilgilendirme yapıldı. Eğitim, Covid-19 önlemleri göz önünde tutularak interaktif olarak gerçekleştirildi.

Paylaş :
 
Etiketler :  mersin, büyükşehir, belediye, meski, teksin

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır.



  SPOR HABERLERİ
 
  MERSİN GÜNDEM

  NÖBETÇİ ECZANE
  SOSYAL MEDYA
 
 

 




 
 
ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE HABER ARŞİVİ GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersingundem.com.tr © Copyright 2019-2025 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA