15 Aralık 2025 Pazartesi



10:18   TOROSLAR BELEDİYESİNDEN KADINLARA ÜCRETSİZ PİLATES DESTEĞİ   10:14   YAPARAK YAŞAYARAK ÖĞRENME MERKEZI ÇOCUKLARı GELECEĞE HAZıRLıYOR   10:11   MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE MECLİSİ’NİN ARALIK AYI 2. BİRLEŞİMİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ   15:06   AKDENİZ’DE MOBİLYA, TEKSTİL VE HURDA ATIKLARIYLA MÜCADELE SÜRÜYOR   09:58   KADIN DOSTU KENTLER PROGRAMI’NIN 3. FAZ ÇALIŞMALARI KENTE YANSIMAYA BAŞLIYOR   09:55   BÜYÜKŞEHİR İTFAİYE TEŞKİLATI, MODERN EKİPMANLARLA MÜDAHALE KAPASİTESİNİ GÜÇLENDİRDİ   14:07   MERSİN KAN PORTAKALI COĞRAFİ İŞARET TESCİLİNİ ALDI   14:03   BÜYÜKŞEHİR OLUMSUZ HAVA KOŞULLARINA KARŞI 7/24 GÖREVE HAZIR   10:28   BAĞIMLILIKLA MÜCADELEDE EĞİTİM SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR   16:23   ÖZEL BİREY ANNELERİ BÜYÜKŞEHİR İLE HEM SOSYALLEŞİYOR HEM EL İŞİ ÖĞRENİYOR   10:30   ELİT ATLETLER ULUSLARARASI MERSİN MARATONU’NDA BULUŞUYOR   10:24   BÜYÜKŞEHİR ZABITA EKİPLERİ KENTTE DENETİMLERİNİ SÜRDÜYOR   13:13   YENIŞEHIR BELEDIYESINDEN ÖZEL BIREYLER VE AILELERINE MORAL VEREN ETKINLIK   13:07   BÜYÜKŞEHİR SİNEMA OFİSİ, KADIN RADYOCULARIN HİKAYESİNİ MERSİNLİLERLE BULUŞTURDU   10:38   VATANDAŞLAR DOĞAYLA İÇ İÇE BİR SEZON İÇİN HAZIR   16:45   BAŞKAN YILDIZ’DAN ENGELSİZ YAŞAMA GÜÇLÜ MESAJ: “365 GÜN EMPATİ”   12:14   AKDENİZ BELEDİYESİ’NDEN 2025’TE 500 HANEYE “EVDE TEMİZLİK VE KİŞİSEL BAKIM” DESTEĞİ   12:10   MERSIN ANAMUR İLÇE MÜFTÜLÜĞÜ, 3 ARALıK DÜNYA ENGELLILER GÜNÜ KAPSAMıNDA SOSYAL FARKıNDALıK OLUŞTURMAK AMACıYLA ÇEŞITLI ZIYARET VE ETKINLIKLER DÜZENLEDI.   11:00   MERSIN ESOB BAŞKANLAR KURULU YAPıLDı   09:54   BÜYÜKŞEHİR’DEN 18 ELEKTRİKLİ OTOBÜS İLE MERSİN ULAŞIMINA ÇEVRECİ BİR DOKUNUŞ  
 
 
 
 
Tek noktadan çözüm: Alo TİM 153!
   

Tarsus Belediyesi, vatandaşların ihtiyaçlarını hızlı ve etkili şekilde karşılamak amacıyla Tarsus İletişim Merkezi ALO TİM 153 hattını hizmete sundu. Artık Tarsuslular istek, öneri ve şikayetlerini tek bir telefon hattı üzerinden kolayca iletebiliyor ve süreçlerin takibini anlık olarak yapabiliyor.

 

Tarih : 27 Ocak 2025 Pazartesi 18:29

Haber Merkezi

Tarsus Belediye Başkanı Ali Boltaç öncülüğünde başlatılan bu yenilikçi hizmet, vatandaşların ihtiyaçlarına çözüm bulma sürecini hızlandırmayı hedefliyor. 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren ALO TİM 153, her çağrıyı özenle değerlendirerek en kısa sürede çözüme ulaştırıyor. Tarsus Belediyesi, gerçekleşen bu hat ile vatandaşlarla arasında güçlü bir köprü kuruyor. İstek, talep ve şikayetler ALO TİM 153 hattına bildirildiği anda kayıt altına alınıyor. İlgili birimlere hızlı bir şekilde iletilen talepler, çözüm süreçlerinin daha şeffaf ve takip edilebilir olmasını sağlıyor.

Paylaş :
 
Etiketler :  tarsus belediyesi, ali boltaç, hizmet, vatandaş

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır.



  SPOR HABERLERİ
 
  MERSİN GÜNDEM

  NÖBETÇİ ECZANE
  SOSYAL MEDYA
 
 

 




 
 
ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE HABER ARŞİVİ GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersingundem.com.tr © Copyright 2019-2025 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA