25 Aralık 2025 Perşembe



15:13   ANAMUR’DA ŞIVLILIK GELENEĞI MINIKLERLE YAŞATıLDı   15:10   ÖĞRENCININ VURDUĞU OKUL MÜDÜRÜ SERVISE ALıNDı, BAKAN TEKIN’LE GÖRÜŞTÜ   15:03   BAŞKAN BOLTAÇ: "EĞITIMDE FıRSAT EŞITLIĞI ÖNCELIĞIMIZ"   14:45   MERSIN BÜYÜKŞEHIR BELEDIYESI, VATANDAŞ MEMNUNIYETINI ’TS ISO 10002 BELGESI’ ILE TAÇLANDıRDı   14:12   TOROSLAR BELEDIYESI ZEYTIN AĞAÇLARıNı KESTI, VATANDAŞ TEPKI GÖSTERDI   13:20   MERSIN’DE OTOYOLLARDA TRAFIK DENETIMLERI ARALıKSıZ SÜRÜYOR   13:17   GÜNEY GAZETESI BASıNDA YARıM ASRı GERIDE BıRAKTı   12:17   BOZYAZı’DA ’KADıNA YÖNELIK ŞIDDET VE BAĞıMLıLıKLA MÜCADELE’ TOPLANTıSı   12:09   UÇAN SÜPÜRGE ULUSLARARASı KADıN FILMLERI FESTIVALI 2. KEZ MERSIN’DE DÜZENLENDI   11:37   MERSIN’DE MINIBÜS YANGıNı   11:32   ÜCRETSIZ BASKETBOL KURSLARı ÇOCUKLARA HEM SPOR HEM GELECEK SUNUYOR   11:14   KUAFÖR AYAĞA GELDI, VATANDAŞ RAHATLADı   10:05   MERSIN’DE GÜNÜBIRLIK EV VE EĞLENCE MEKÂNLARıNA DENETIM: 4 MILYON 472 BIN TL CEZA KESILDI   10:00   MERSIN’DE RUM ORTODOKS KILISESI’NDE NOEL AYINI DÜZENLENDI   17:07   MTSO BAŞKANı ÇAKıR’DAN GENÇLERE HAYAT DERSI: "KENDI GÜCÜNÜZE INANıN"   17:02   BOZYAZı’DA MUHTARLARLA ISTIŞARE TOPLANTıSı   16:29   TOROSLAR CUMHURİYET ALANI YILBAŞI PAZARIYLA ŞENLENDİ   16:26   EKMEN: SAYIŞTAY KARARLARI KAMUYA AÇIK OLMALI   16:24   MEP MERSİN’DEN ASGARİ ÜCRETE SERT TEPKİ: “BU ÜCRET AÇLIK DAYATMASIDIR”   16:20   MÜSİAD MERSİN İLE SUDAN ARASINDA TİCARİ İŞBİRLİĞİ  
 
 
 
 
Mersin Büyükşehir Belediyesi, vatandaş memnuniyetini ’TS ISO 10002 Belgesi’ ile taçlandırdı
   

Mersin Büyükşehir Belediyesi, vatandaş odaklı hizmet anlayışını uluslararası standartlarla tescillemeye devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi, ‘TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi’ni almaya hak kazanarak, hizmet kalitesini bir kez daha belgeledi.

 

Tarih : 25 Aralık 2025 Perşembe 14:45

Büyükşehir Belediyesinin aldığı belge, belediye bürokratları tarafından Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) Başkan Vekili ve Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’e takdim edildi. Büyükşehir için bir ilk olma özelliği taşıyan 'TS ISO 10002 Belgesi', 2020 yılında hayata geçirilen 'Teksin Mersin İletişim Merkezi’nin vatandaş memnuniyetine dayalı hizmet anlayışını da tescillemiş oldu. Belge aynı zamanda Mersin Büyükşehir Belediyesinin Entegre Yönetim Sistemi kapsamında sahip olduğu 6’ncı belge olma özelliğini taşıyor.

Belgenin takdim törenine; Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Olcay Tok, Genel Sekreter Yardımcısı Ali Rıza Özdemir, Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanı Ezgi Başer ile Kalite Yönetimi ve Kent Araştırmaları Şube Müdürü Jülide Şahin katıldı.

Vatandaşların talep, şikayet ve önerilerinin etkin, şeffaf ve sistematik bir şekilde yönetilmesini amaçlayan TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, Mersin Büyükşehir Belediyesinin sürekli iyileştirme ve kalite odaklı yönetim anlayışının önemli bir göstergesi olarak öne çıkıyor. Büyükşehir Belediyesi, vatandaş geri bildirimlerini kurumsal bir yapı içerisinde ele alarak, memnuniyeti kalıcı hale getirmeyi hedefliyor.

Paylaş :
 
Etiketler :  

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır.



  SPOR HABERLERİ
 
  MERSİN GÜNDEM

  NÖBETÇİ ECZANE
  SOSYAL MEDYA
 
 

 




 
 
ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE HABER ARŞİVİ GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersingundem.com.tr © Copyright 2019-2025 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA