22 Aralık 2025 Pazartesi



17:20   CHP’DEN ISTIFA EDEN ÇAKıR MEMLEKETI MERSIN’DE COŞKUYLA KARŞıLANDı   16:46   MERSIN’DE UÇAN SÜPÜRGE KADıN FILMLERI FESTIVALI IKINCI KEZ PERDELERINI AÇTı   15:02   BAŞKAN SEÇER: "MERSIN’I HERKES TAKDIR EDIYOR"   14:55   MERSIN’DE GENÇLERE YÖNELIK YENI KARIYER PROJELERI TANıTıLDı   14:52   MERSIN’DE PASTıRMA YAZı: TÜRKIYE’NIN EN SıCAK ILLERI ARASıNDA ILK SıRLARDA YER ALDı   15:11   YENIŞEHIR BELEDIYESININ ONUR KONUĞU, PROF. DR. RUŞEN KELEŞ OLDU   14:46   KKTC 5. CUMHURBAŞKANI ERSİN TATAR’DAN TOROSLAR’A ZİYARET   10:01   BÜYÜKŞEHİR’İN SANATÇILARI, ACEMAŞİRAN MAKAMINDA ESERLER SESLENDİRDİ    14:29   TOROSLAR BELEDİYESİNDEN MAHALLELERDE KAPSAMLI TEMİZLİK ÇALIŞMASI   11:42   MSK OOSTENDE’Yİ 84-76 YENDİ   11:22   YENİ YIL COŞKUSUNUN ADRESİ BÜYÜKŞEHİR’İN YILBAŞI PAZARI   10:02   BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ VERDİĞİ DESTEKLERLE ÜRETİCİYE NEFES OLUYOR   09:59   AKDENİZ’DE AĞIR HASARLI BİNANIN KONTROLLÜ YIKIMI GERÇEKLEŞTİ   14:01   3 OCAK KURUMLARARASI FUTBOL TURNUVASI’NDA YARI FİNAL HEYECANI   13:59   FEAST, 2025 ÜÇÜNCÜ ÇEYREĞINDE BÜYÜMESINI SÜRDÜRÜRKEN 2026 İÇIN STRATEJIK YATıRıMLARıNı HıZLANDıRDı   11:40   MERSIN MARINA’DA YENI YıL SOKAĞı BAŞLıYOR!   11:05   TDV KADıN KOLLARı GAZZE YARARıNA TÜRKIYE GENELINDE HAYıR ÇARŞıLARı DÜZENLEDI   10:12   ANAMUR’DA MINIKLERDEN MILLI TEKNOLOJI HAMLESI: YERLI MALı HAFTASıNDA TOGG COŞKUSU   09:51   DERECİK BELEDİYESİ İTFAİYE PERSONELİ, ATA EĞİTİM MERKEZİ’NDE EĞİTİM ALDI   09:47   BÜYÜKŞEHİR, HAL KATLI KAVŞAĞI İLE BÖLGENİN LOJİSTİK YÜKÜNÜ HAFİFLETECEK  
 
 
 
 
Mersin Büyükşehir Belediyesi, ‘ISO 10002 Belgesi’ni almaya hak kazandı.
   

Mersin Büyükşehir Belediyesi, TSE tarafından yapılan denetimlerin ardından ‘ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi’ni alarak vatandaş odaklı hizmet anlayışında uluslararası standartlara ulaştığını belgeledi.

 

Tarih : 6 Kasım 2025 Perşembe 15:57

Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından gerçekleştirilen kapsamlı denetimler sonucunda Mersin Büyükşehir Belediyesi, ‘ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi’ almaya hak kazandı. ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi, ISO 39001 Yol Trafik Güvenliği Yönetim Sistemi ve ‘ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemini bünyesinde entegre şekilde yürüten Büyükşehir Belediyesi, yurttaşlara kaliteli ve güvenilir hizmet anlayışını uluslararası standartlara uygun hale getirerek, Türkiye’de örnek belediyeler arasına girdi.

Vatandaş odaklı, şeffaf ve sürdürülebilir yönetim

Bu başarıyla birlikte Büyükşehir Belediyesi, hizmet sunumunda kalite, güvenlik, çevre bilinci, enerji verimliliği ve vatandaş memnuniyetini bütüncül bir şekilde ele aldığını ortaya koymanın yanı sıra; vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikayetlerin etkin biçimde yönetilmesi, enerji tüketiminin azaltılması, çalışan sağlığı ve güvenliğinin korunması, çevresel etkilerin minimize edilmesi ve trafik güvenliğinin artırılması gibi konularda uluslararası standartlarda süreçler yürüttüğünü de kanıtladı.

Sistemin entegrasyonu sayesinde Büyükşehir Belediyesi, tüm birimlerinde sürekli iyileştirme kültürünü, veri temelli karar alma mekanizmalarını ve kurumsal performans ölçümünü güçlendirdi. Ayrıca yönetim sistemleri ile belediye hizmetlerinde kaynak verimliliğini artırırken; vatandaş memnuniyeti, çevre koruma ve çalışan güvenliği gibi alanlarda sürdürülebilir gelişmeyi de desteklediğini belgeledi.

"Oldukça yoğun bir tetkik süreci geçirdik ve belgemizi almaya hak kazandık"

Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanı Ezgi Başer, belediyenin 5 adet yönetim sistemi belgesi olduğunu, Halkla İlişkiler Müdürlüğüne bağlı 'Teksin İletişim Koordinasyon ve Çağrı Merkezi' için ‘10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’ne başvurduklarını ifade ederek, ‘Alo 185’ Teksin Çağrı Merkezi’nin 2020’den bu yana MESKİ ve Büyükşehir Belediyesi ortak çatısı altında hizmet verdiğini belirtti. Başer, "Bu hizmeti belgelendirmek istedik. Bir birim, yönetim sistemlerine bağlı olacak şekilde çalıştığında her zaman daha profesyonel gideceğini düşünüyoruz. Başkanımız Vahap Seçer de bizi hep yönetim sistemleriyle çalışmaya teşvik eden bir yönetici. Bu sebeple 10002’ye başvuru yaptık. 3 gün boyunca Türk Standartları Enstitüsü tetkik heyetimiz buradaydı. Oldukça yoğun bir tetkik süreci geçirdik" dedi.

Kalite Yönetimi ve Kent Araştırmaları Şube Müdürlüğünün koordinesinde olan tetkik programında, Çağrı Merkezinin lokomotifi görevini gören Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı olarak işin içinde olduklarını kaydeden Başer, "Aldığımız geri bildirimlere göre de belgemizi almaya hak kazandık. Raporda yer alan geri bildirimlere; ‘sistemimizi daha iyi nasıl yapabiliriz, nasıl daha iyiye götürebiliriz, bir sonraki denetime kadar neler ekleyebiliriz?’ diye canla başla çalışmamıza devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Paylaş :
 
Etiketler :  

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır.



  SPOR HABERLERİ
 
  MERSİN GÜNDEM

  NÖBETÇİ ECZANE
  SOSYAL MEDYA
 
 

 




 
 
ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE HABER ARŞİVİ GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersingundem.com.tr © Copyright 2019-2025 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA